Wednesday, May 4, 2011

ဒီစာကိုဖတ္ၾကည့္

ဒီစာကို မဖတ္ပါနဲ႔။ က်ေနာ္ေျပာမယ္။ ဒီစာကို မဖတ္ပါနဲ႔။

ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ ဒီစာကို ဖတ္လို႔ > ခင္ဗ်ားအတြက္ ဘာမွ

အက်ိဳးရွိမွာ မဟုတ္ဘူး။ တကယ္ အက်ိဳးမရွိလို႔ မဖတ္ရဆိုၿပီး >

ေခါင္းစဥ္ တပ္ထားတာေပါ့။ ခင္ဗ်ား ဆက္ဖတ္တာဟာ ခင္ဗ်ားရဲ႔

ေရြးခ်ယ္ပိုင္ခြင့္ပါ။ > တားျမစ္လို႔ မရပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ လံုး၀

မဖတ္ဖို႔ က်ေနာ္ ေျပာခ်င္ပါတယ္။ > ေျပာေနရင္းနဲ႔ေတာင္ ခင္ဗ်ား

ဆက္ဖက္ေနေသးတယ္ေနာ္။ က်ေနာ္က ခင္ဗ်ား အတြက္ > ေျပာေနတာပါ။ ခင္ဗ်ား

ဒါကို နားမေထာင္ဘဲ ဆက္ဖတ္ေနတာ ခင္ဗ်ားအတြက္ အက်ိဳး လံုး၀ >

မရွိလို႔ပါ။ အခုေတာင္ ခင္ဗ်ား ဖတ္လာတာ စာေၾကာင္းေရ ေတာ္ေတာ္မ်ားလာၿပီ။

က်ေနာ္က > ခင္ဗ်ား အက်ိဳးကို ေရွးရႉၿပီး မဖတ္ေစခ်င္တာပါ။ > >

ဆက္မဖတ္နဲ႔ေတာ့ေနာ္။ လံုး၀ကို အက်ိဳး မရွိဘူး။ အက်ိဳး လံုး၀လံုး၀

မရွိပါ။ > အက်ိဳးမရွိတာကို ျမန္မာလို ဒီထက္ရွင္းေအာင္ က်ေနာ္

ေျပာမျပတတ္ေတာ့ဘူး။ အလားတူဘဲ > .. မဖတ္ပါနဲ႔ကိုလည္း

ဒီထက္ရွင္းေအာင္ ျမန္မာလို ရွင္းမျပတတ္ဘူး။ ဒီေတာ့ >

ရွင္းရွင္းေျပာမယ္။ ဆက္မဖတ္နဲ႔။ ေျပာေနရင္းနဲ႔ေတာင္ ခင္ဗ်ားဖတ္လာတာ

မ်ားသထက္ > မ်ားလာၿပီ။ က်ေနာ္ ဘယ္လိုေျပာရမလဲဗ်ာ၊ မဖတ္ပါနဲ႔။

ဟုတ္ၿပီလား၊ မဖတ္နဲ႔ေတာ့။ > ဒီစာထဲမွာ ဘာမွပါမွာ မဟုတ္လို႔

မဖတ္နဲ႔လို႔ ေျပာေနရတာေပါ့ဗ်ာ။ လူ႔စိတ္ကလည္း > အခက္သား၊

မဖတ္ပါနဲ႔ဆို တိုးလို႔ဖတ္ခ်င္တယ္။ ခင္ဗ်ား တိုးလို႔ဖတ္ေလ၊ က်ေနာ္က

> မဖတ္ဖို႔ တားျမစ္ရေလဘဲဗ်ာ။ မဖတ္ပါနဲ႔။ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့

မဖတ္ေစခ်င္လို႔ပါ။ >

အခုေျပာရင္းနဲ႔ စာေတာင္ေတာ္ေတာ္ ရွည္သြားၿပီ။

ဒါဘဲ။